Still Trying..

I dag har jag haft lite ont i halsen hela dagen. Lite smått irriterande si så där.. just nu kollar jag på reprisen av sol fest och oroliga föräldrar. Det är så roligt, vissa skämmer verkligen ut sig riktigt ordentligt.. haha. Asså nu vill jag bara äta upp en hel stor fet chips påse, men det kan jag inte göra.. jag har sånt söt sug så det är sjukt, det är jobbigt att lägga om ens matvanor.. just nu försöker jag vara lite nyttig för en gångs skull i mitt liv. DET ÄR JOBBIGT SOM SATAN!!!!!! men jag försöker verkligen och jag hoppas att det ska gå bra och att jag inte ger upp för det brukar bli så.. men jag är mycket mera målmedveten nu kan man nog säga så jag tror det kommer gå bra!  I kväll ska jag vara hemma. Ganska skönt när man känner sig lite små sjuk faktiskt. I morgon ska jag hjälpa till i ellefolkarenan/ hallen här i eskilstuna i Torshälla. Det ska bli ganska roligt. Då kanske man får lite insperation till nya steg, dräkter osv sen måste man ju så klart heja på alla duktiga dansare som är med och tävlar från dansskolan



PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0