dansat

hejsan allihopa nu har jag dansat, kom precis hem. Jag råkade komma en halvtimme sent för jag hade ingen aning om att dom hade flyttat tiden från halv nio till 8 men jag hängde med bra ändå kändes det som hade lite svårt att koncentrera mig bara.. såg en rolig sak när jag var nere på dansskolan och det var att dom hade satt upp en poster om att nu på lördag så var det en massa work shops på lokomotivet med nån känd dansare så om ni har vägarna förbi gå dit för det brukar vara roligt på work shops och desutom får man nya ideer och en massa insperation från andra dansare  jag vet inte själv om jag ska dit än men det låter ganska roligt måste jag erkänna så, kanske.. annars har min dag varit bra i dag jag hade praktik i torshälla som vanligt på torshälla klippet sen kom pappa och hämta mig, vi åkte hem och åt och sen nu har jag dansat nu ska jag hoppa in i duschen!



PUSS O KRAM

Ett grattis till min kusin Jenny som fyllde år i går! hon hade bakat världens godaste fikabröd!
puss o kram på min kära kusin!


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

gullunge där Tack =)

2011-09-23 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0