Saker och ting blir bättre med tiden.

Just nu har jag ätit jätte god mat. Mamma och Pappa hade lagat lax med potatis, sallad och nån god sås. Det smaka bra. Det gick bra i dag på dansstävlingen. Det var jätte många från våran dansskola som dansa jätte bra och tog hem massor med priser så, grattis till alla ni bra kämpat!!  Det är jobbigare än vad man tror att dansa 1 minut och 30 sekunder i flera ronder.. Jag tävlade inte den här tävlingen för att jag hann inte sätta i hop nån koreografi men nästa helg den 8 oktober då ska jag tävla. Jag ska ha privat lektion med min danslärare i morgon då ska vi lägga på lite på min nyvarande koreografi så jag får i hop till en tävlingsdans. I kväll händer det inte mycket för min del ska bara vara hemma tror jag. Kanske ska passa på att måla naglarna lite grann i nått roligt motiv, tror jag ska försöka prova nånting nytt  ha en bra Lördags kväll allihopa!



Nu ska jag dricka upp min Loka!


PUSS O KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0