pain is temporary, victory is forever

Hejsan allihopa! jag är helt slut.. skit jobbig träning i dag men den var rolig! jag hoppas att jag sover bra i natt nu när jag har rört på mig en massa, för jag har haft lite problem med att sova på sistonde jag kan inte somna och så vaknar jag på nätterna osv.. sen kommer jag knappt upp ur sängen på morgonen det är skit jobbigt! ett annat litet dilemma som jag har är att min mobil har börjat krångla som satan! sms som jag skickar kommer inte fram det är lite irriterande.. jävla skit telefon! jag behöver verkligen en ny! Hela min dag i dag i skolan har varit meningslös. Jag hade en lektion och då kolla vi på en dålig film som var överdriven den ena huvudrollen bara grina eller man kanske ska kalla det skrika och då irritera man sig bara på henne hela tiden, hon var skit jobbig!

Tävlingen i helgen gick som smort jag vann!!!!! eller? nej absolut inte, jag gick inte ens vidare. Men kul var det! fast inte när min rond började närma sig åh herregud säger jag bara. Jag vill inte gå in, jag var hur nära som helst på att stryka mig och säga att jag hade gjort illa mitt knä eller nånting. Jag hade så ont i magen för jag var så nervös jag bara skakade.. men sen efter jag hade dansat kändes allting bättre. Jag är nöjd ändå det var första tävlingen för mig på två år så det kändes bra! när jag kom hem så var jag med felicia,sandy, fabbe och många fler hemma hos sandy, men jag åkte hem vid 12 för jag var så trött medans alla andra fortsatte parta.





lite blider från i Lördags, jag har flera men min dator är så seg så jag laddar upp mer bilder sen.

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0