saknar massor!

Gud vad jag saknar när jag gick i 8:an och 9:an! helt sjukt. Alla som man liksom tog för givet som bara fanns där i skolan ser man aldrig längre. I dag har jag kontakt med dom från högstadiet som jag vill ha kontakt med. Det finns vissa som jag har brytit kontakten helt med, som jag absolut inte bryr mig om. Det finns vänner som jag älskar som jag fortfarande har kontakt med för att jag vill och för att jag tycker om dom personerna och jag vill inte förlora dom! Men sen finns det även vänner som jag har kvar kontakten med men som jag tyvärr inte pratar så mycket med som jag önskar att jag gjorde. Det tycker jag är synd för jag har så många roliga minnen från årby! jag kommer aldrig glömma när jag och min lika blonda vän felicia larsson padlade kanot i vilsta. Helt plötsligt tappar hon paddeln i vattnet och sträcker sig efter den för att ta upp den igen och jo vad tror ni hon gör, hon välter hela jävla kanoten och det var skiit kallt i vattnet! först hänger hon kvar på sidan och skriker johanna hjääälp migg! och jag dog av garv jag var hur nära som helst på att verkligen kissa på mig för att jag skratta så mycket åt henne! sen gjorde hon så jag också rammla genom att hänga kvar där på sidan på jävla kanoten sen låg vi där i vattnet och skrek och skratta på samma gång! åh herregud!

En annan gång skulle jag och mitt hjärtegull gå till kiosken när det var vinter, snö och halt ute, då förklarar hon för mig hur hennes kompis (som hon var kompis med då men inte längre) rammlade och precis när hon säger rammla så ligger hon själv där på marken i en snödriva! åh herregud vad jag skratta. några minuter senare så skulle hon demostrera hur hala hennes uggs var och då får hon för sig att glida på nån isfläck sen rammlar hon igen rakt ner på rumpan! hahah! en minut efter glider hon igen och rammlar rakt på knäna! sen har jag även ett minne av att vi stod på någon jätte stor snöhög mitt på torget och även i den ramla hon 3 gånger och vad hade hon på sig jo hennes hala uggs ;)

När hon såg att jag hade färgat håret på min profilbild på fb skrev hon : Du ha svikit mig igen... Lämnat ditt blonda hår.. :(
Men va inte så glad för det, du är fortfarande lika dum i huvudet hjärtat♥

hahahhahahahahah! asså din humor gumman! det var du och jag två dumma blondiner, sanna och issa var smartare än oss!

Om du läser det här felicia larsson så vill jag bara att du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket! du fick mig att skratta varenda dag i skolan och tro mig även när jag var bitterfitta och ville jobba tyckte jag att du var rolig jag lovar!










finns det bävrar i sverige?
om vi hade en låt på kinesiska skulle vi vinna eoruvision songcontest
åh herregud!
sötnosen min

JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN MIN, DET KOMMER JAG ALLTID GÖRA!




Kommentarer
Postat av: felicia larsson

Säger detsamma, 8an och 9an var tamefan det roligaste jag varit med om seriöst. Saknar mitt gamla jag, du vet skiter i allt, säger som jag vill, gör som jag vill och who the fuck cares! Det går inte på handel, för alla är så jävla seriösa och är jag mig själv, kollar dom snett? Trivs inte alls, skulle gå om dom åren hundra gånger om. För jag hade så jävla roligt. Så mycket som du och jag har skrattat,sjungit, gråtit oh shit. Ville aldrig förlora dig, och det vill jag inte nu heller.. Jag vill fortfarande ha dig kvar hjärtat och jag tycker verkligen att vi ska ta och göra någonting snart. Du förgyllde mina dagar, det hände alltid någonting och den tiden är någonting jag bär med mig, resten av mitt liv. Får tårar i ögonen när jag tänker tillbaks, jag mådde så jävla bra där! Ingenting är samma sak, jag är inte lika lycklig längre. Tack för den tiden jag fick, om jag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden om och om igen, saknar det så det gör ont. Jag älskar dig fortfarande lika mycket som då, vill ha dig tillbaka din dumma jävla blondin :( det var den bästa tiden i mitt liv, helt ärligt talat, fan vad ont det gör :( <3

2010-12-12 @ 21:33:54
URL: http://nattstad.se/flisaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0