tankar och funderingar.

Nu är jag på mammas jobb. Håller på att sminkar mig för det hann jag inte göra i morse för jag stod och locka håret i stället. Just nu sitter jag och tänker på lite saker. Ungefär hela sommaren så har vi försökt fått vårat hus sålt men eftersom att det ligger ute på landet långt från stan så lockas inte så många till att vilja köpa det.. det går inga bussar och det är jätte jobbibg på vintern för då kan man inte cyckla, så det ända alternativet är att åka bil. Jag kan inte komma i väg in till stan så myckt som jag skulle vilja. och jag är än så länge bara 17 så något körkort har jag inte än. Och just nu framför mig ser jag en riktig jävla helvetes vinter! då slog det mig att den här vintern som kommer komma måste jag nog anstränga mig lite. Jag ska verkligen försöka att söka nån typ utav jobb. För då kanske jag kan få ihop till lite pengar och om man har tur kanske man blir erbjuden något slags helgjobb och så kan man kanske hoppa och jobba lite på loven också. Dom pengarna som man tjänar kanske räcker till betala lite om man bor i lägenhet.. mamma och jag prata om det förut och vi kom fram till lite saker. visserigen skulle jag inte ha råd att betala allting men om mamma och pappa skulle bidra med lite kanske det skulle kunna gå! det skulle vara super bra i sånna fall. Jag måste forska vidare i allt det här tror jag..





.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0