When the dark of the night comes around..

Nu börjar jag bli lite trött.. tror att jag bara ska ta det lungt i helgen och ladda till nästa vecka för då ska vi ut på miljöpraktik. Hoppas att det blir roligt och att jag inte bara får soppa hår hela veckan..  Men vi har fått våran frisör docka i dag i skolan så den kan jag ju fixa och trixa lite med annars! Efter skolan gick jag på stan en stund med Nathalie. Hahah vi fick några konstiga blickar på oss. Jag fick inte plats med minna frisörsaxar, kammar, stativet tilll dockan och sen själva dockan i min väska så jag fick låna nån willys kasse av maria och det såg lite roligt ut sen stack stativet upp ur den också så jag undrar vad alla tänkte när dom gick förbi haha!  Jag köpte två pärlor till nästan och ett nytt lås till mitt skåp i skolan eftersom att jag lyckades låsa in mitt för andra gången.. hur dum får man bil.. aja men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och ta ur löshåret sen ska jag lägga mig och sova tror jag!



Min docka ser ut som en rysk hora.. Men den har jätte lent hår! :D

PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: felicia larsson

HAHAHAHA SÖTNOS! :( "min docka ser ut som en rysk hora... men den har jätte lent hår" HAHAHAHA SÅ JÄVLA BLOND :( saknar dig, gör de verkligen Johanna..

2010-11-25 @ 20:02:10
URL: http://nattstad.se/flisaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0