Tatuering.

Jag har velat tatuera mig nu under en längre period. Jag vill ha alla i min familjs namn på axlen eller så vill jag ha mamma, pappa, lillebror och sen vill jag ha några till men frågan är bara vad.. det finns mycket som är snyggt men det gäller att ta ett ordentligt beslut efersom att man ska ha den hela livet ut.. jag vill att mina tatueringar ska var rätt så diskreta så man kan dölja dom. Jag tycker det är jättefint med tatueringar men det känns inte riktigt som om det är min stil att ha en jätte stor.







Bilden åvanför hitta jag när jag gick i åttan eller om det var sjuan när vi skulle rita en bild på bildlektionen. Jag tycker att den är så himla fin! och jag har länge tänkt på om jag ska tatuera den men frågan är om den blir lika bra i tatuering som den är på bilden, och vart ska jag placera den på kroppen?.. 

Jag har nog ett tag på mig att fundera blir 18 den 31 maj haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0