sega söndag.

I dag har jag faktiskt varit duktig och pluggat lite. Det känns skönt för nu har jag inte så mycket att göra bara plugga till några prov och en inlämnings uppgift kvar. Hela helgen har jag varit så himla seg så det har varit en lungn helg för min del. I fredags så åkte jag och lilla joni över till min kusin jenny och henns sambo giorgos för mamma och pappa skulle i väg på kryssning med några kompisar så vi sov hos kusin vitamin. Jag gick över till felicia också en stund och träffa henne och fabbe. Vi kolla på Idol och sen efter en liten stund åkte jag hem.  I lördags var jag bara hemma och det har jag varit i dag med. 

  




världens finaste vinflaska måste jag nog säga!



PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0