JAG HATAR SÖNDAGAR.

Sitter och dricker kaffe så jag förhoppningsvis kan piggna till lite. Jag har alltid tyckt att kaffe är skit äckligt men sen nu har jag börjat dricka det. Av två orsaker. Jag har hört att det stillar hungern och om man är någonstans och de inte finns te så kan man dricka kaffe i stället. Att det stillar hungern har jag läst någonstans och det verkar fungera på mig, är inte lika hungrig hela tiden längre. Men vårat kaffe är typ gammalt här hemma, det smakar så starkt det är godare i skolan..  nu ska jag gå och skriva frågor till en uppgift i engelskan sen lite senare i kväll ska jag dansa. Allt känns så himla stressigt nu på dansen för min del. Jag var borta ganska mycket förr föra veckan av vissa skäl så då missa jag en massa och vi ska ha föreställning nästa helg och det känns lite stressigt när jag inte kan alla danser riktigt än.. men men jag får ta att lära mig allt som jag är osäker på så ordnar det sig!

MAN MÅSTE TÄNKA POSSITIVT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0