TVTVTV

Just nu sitter jag framför tv:en och kollar svensk maffia. I dag handlar det om mc gäng tror jag. Jag har inte sätt så många avsnitt av det programet men dom avsnitt som jag har sett har varit ganska okej. Det som handla om Tiam var det bästa tycker jag! Nog om svensk maffia, snart börjar big brother! och äntligen börjar folket vakna till liv där inne! Första dagarna var det ju helt dött inge liv alls där, alla bara låg och sov hela tiden.. men du ligger folk med varandra och snackar en massa skit och super sig fulla så nu börjar det bli underhållande! de är det man vill se inte folk som ligger och sover!


Måste verkligen köpa en ny telefon.. gamla bettan pallar inte trycket längre..

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0