JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA!

Ja hej alla läsare som typ är två stycken, den ena är felicia (ibland) och den andra är min kusin hahaha. Nu luktar det mat i hela vårt hus och om jag inte har fel så tror jag att mamma och jonis lagar tacos woho! jag är skithungrig så det ska bli gott med lite mat. I dag har jag bara städat hela dagen, rensat ur min garderob, och slängt några skor snyft.. men dom var sönder men ändå, aldrig kul att slänga skor! här om dagen räknade jag alla minna skor och jag fick i hop det till 53 par! de ni ;) men som sagt i dag har jag slängt typ 4 par kanske så nu är det mindre.. men nu kom jag på att jag inte har räknat med några stycken så jag är nog uppe i 52 skor ändå :D JAG ÄLSKAR SKOR! skor är världens bästa accessoar!

Nu ska jag gå ner och äta, här är en bild på minna nya bebisar som jag kicka hem från nelly, som jag hämta ut igår



PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: felicia hofström

jag kommer aldrig sluta läsa din blogg! :D

2011-08-02 @ 23:28:41
URL: http://fliz.myshowroom.se
Postat av: HAHAH du är så söt puss!

2011-08-17 @ 21:41:24
URL: http://johannalinagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0