Puss!

Hej det här är Felicia (Ja jag har suttit hela kvällen vid datan för att fixa Johannas blogg) Visst är jag snäll?! 

Iallafall så ska jag fortsätta på den mer i morgon men nog pratat om det. Ville bara berätta för er alla hur grymt bra vän Johanna är. Hon vill verkligen att alla ska må bra och vara glada, en riktigt glädjespridare! De som inte är vän med henne tycker jag synd om för då har ni verkligen missat någonting. Så mycket skratt, tårar, tjafs och pinsamma stunder vi haft tillsammans. Gillar verkligen denna tjej. Hon är klockren!
Det var nog allt för mig. Nu ska jag gå och sova. Natti XoXo/f
Förresten, kolla in min nya blogg! inte heller riktigt klar än men det får duga i någon vecka.
TRYCK HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0