Lördag.

Snart är det skolstart igen. Jag tycker nog ändå att det känns ganska så bra. Jag saknar alla från kära älskade
 HV1A massor det ska bli jätte kul att träffa alla igen! men vad som inte direkt känns lika roligt är att jag har FYYYRRRRRA hela fyra stycken prov kvar att göra i matten från förra terminen.. och efter som jag går 3 terminers matte så har jag den här terminen på mig att fixa dom proven. Sen får vi säkert en massa nya prov att göra också så det blir jobbigt med matten för mig.. inte roligt när man har svårt för något ämne i skolan.. men jag får kämpa på! jag ska fan ta och klara det!  jag tänker inte få ett ig i matte! aldrig i livet!



PUSS O KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0