HAPPY HAPPY!

I dag har jag dansat för första gången på två år! det var superkul kände mig som en ny människa när jag kom ut från danssalen haha. Tror att jag ska börja igen faktiskt jag har saknat dansen så mycket nu på sistonde så jag tror det blir bra! jag får hoppas att mitt knä hänger med bara. Eftersom jag har en knäskada sen ungefär 3 år tillbaka. Men det gick bra i dag så vi får hoppas att resten av terminen går lika bra så jag inte lyckas vrida knäet eller göra illa mig igen.. annars vore det ju typiskt mig. Jag har precis kolla upp lite kurser som jag vill testa på så det blir dans hela veckan för min del  fast lite annat ska jag nog också hinna med!



PUSS O KARM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0