Är du man eller mus?

Vid tillfället skulle jag nog säga mus.. några av minna vänner skulle ha gått ner och kolla på saw i 3D i dag men jag bestämde mig för att inte följa med. Jag hade nog dött om jag vart på plats i biosalongen. Kollade på trailen här om dagen med min lillebror och den var inte trevlig.. desutuom är den i 3D! :O ne fy fan vad vidrigt! felicia försöker få med mig i morgon eftersom att det inte blev nått nu i kväll.. men tyvärr baby jag tror inte att du kommer lyckas!

Jag är inte en sån person som dras till skräckfilmer. Jag finner inget nöje med att kolla på dom. En gång för ett år sen ungefär så tittade jag och några vänner på dead silence och ärlig talat, efter jag hade sett den har jag fått sån fobi för dockor så det är sjukt! jag var inte så förtjust i dockor innan jag såg den filmen men efter den blev det värre. Så fort jag ser en gammal docka blir jag verkligen jätte rädd! Och just dom dockorna som är med i den filmen är så jävla vidriga! jag får rysningar när jag tänker på det! En gång förra sommaren åkte vi till ett par gamla vänner i Fagersanna, jag och min familj och då kolla vi på en skräckfilm som hetter rec och vid ett tillfälle i filmen blev jag så rädd så jag hoppa upp i från sägen som vi satt i och råkade slå till en kille med min armbåge. Asså jag klarar inte av skräckfilmer punkt slut!



Vidrig film!


PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: mollygh

va den bra?

2011-05-07 @ 12:56:39
URL: http://forevermolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0