NERVÖST NERVÖST NERVÖST!!!!!

ÅH HERREGUD.. nu har jag tagit tjuren i hornen och anmält mig till min första tävlig på 2 år.. Den är i Västerås den 8 Oktober det är en ganska stor tävling, och det är en riks tävlig så det betyder att alla i hela sverige får vara med och tävla förutom brons dansarna och alla brons klasser ( dom får bara vara med på regionstävlingar, som är lite mindre tävlingar) men jag är i sliver så jag har tur som får vara med och tävla på nästa alla tävlingar. Men gud va nervös jag är redan nu haha.. åhh herregud.. men samtidigt så tycker jag att det ska bli väldigt roligt! jag ser verkligen fram emot det! JOHANNA IS BACK ON TRACK!

I dag har jag tränat och spenderat min dag i skolan. Vi hade matrix föreläsning med en utbildad frisör som jobbade med matrix inom försäljning och åkte rund till olika skolor och undervisar matrix märket och deras produkter. Hon var jätte trevlig. jag lärde mig massor. Efter skolan gick jag, Bine och emma som också följde med till donken för att käka nånting. Jag tog en sallad som jag brukar äta varje onsdag innan träning, börjar bli lite tröttsamt.. jag får nog komma på något nytt blilligt matställe där man kan köpa sallad. Efter vi hade ätit föjde tjejerna med mig till dansskolan sen gick dom någonstans, jag kommer inte i håg vart dom skulle riktigt. efter dansen åkte jag hem och sen nu har jag duschat snart ska jag sätta mig framför tv:en och kolla om det finns nånting roligt att titta på.

Jag verkar ha en tendes att möta folk som jag inte tycker om den här veckan.







PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0