PIRR I MAGEN

Just nu håller jag på att fixa och packa inför tävlingen i morgon. Jag har varit och köpt en massa glitter i dag också som jag ska fixa nått roligt smink med. Åhh jag är så nervös inför i morgon. Mitt knä känns mycket bättre nu, men det är fortfarande lite ostadigt men jag har med mig två knäskydd tills i morgon så i västa fall får jag väl använda båda. Fint om jag får blodstopp eller nånting haha. Ne possitva tankar nu. Jag är iellafall jätte taggad! hela jag är insmord med brun utan sol som just nu håller på att tränga in i huden för fullt så jag slipper se ut som ett dansade lik i morgon, och innan jag åkte hem i dag så solade jag efter skolan i 28 minuter så jag fick lite färg. Jag har fixat med håret nu också och jag kom fram till att en stram tofs med en fläta skulle vara fint och inte så mycket i vägen när jag dansar så det kör jag på i morgon.




( Lite slarvig på bilden men i morgon ska den bli perfekt! )




GODNATT ALLIHOPA!

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0