JÄVLA KNÄ JÄVEL!

Jag säger bara en sak.. JAÄVLA FITT KNÄ SOM ALLTID SKA STRULA EN MASSA! åhhhhh jag som har tävling i helgen jävla skit.. I dag har min dag varit ganska bra. Vi började skolan halv nio med engelska efter det hade vi hål timme i typ 3 timmar lite segt.. sen va det lunch och efter luchen frisör. Min kusin kom och slinga mitt hår i dag, det blev väl så där tyckte jag (med min insats) men Linda blev nöjd så det var väl huvudsaken. Min söta kusin det var roligt att träffa henne! jag kommer så bra överens med båda av minna kusiner, vi har så roligt ihop!, älskar er båda massor!   efter fisör timmarna åkte jag med Linda och köpte mat sen skjutsa hon mig till dansen som jag tyvärr inte kunde vara med så mycket på i dag för jag har som sagt gjort illa mitt knä. Vi skulle göra lite golv koreografi på hip hoppen i går och sen när jag skulle skjuta i från och ta mig upp i från golvet hoppa knäet.. jätte bra några dagar innan tävling verkligen!.. åhh varför ska jag alltit göra illa mig.. aja inte så mycka att göra åt saken än att vila och ta det lite lugnt.





kan vara världens sämsta bilder.
Men detta är nytt i min garderob som jag måste städa för tillfället, men det får bli i morgon efter träningen.

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0