Jag är trött.

Just nu håller jag på att planera veckan i min lilla hjärna och även helgen så klart. Mest helgen. Lilla skrutte ska med på danstävling den här gången så jag hppas att det blir en lyckad dag! på Lördag bär det av till Upplands väsby i Stockholm. Jag har inte den blekaste aning om vart hallen som det är tävling i ligger eller när det är insläpp, när man ska hämta nummerlappar osv.. men det ska jag kolla upp så det är ingenting att oroa sig över! det ända som jag är orolig över är hur vi ska hitta dit.. På torsdag har jag hyrt sal och just nu verkar det som att det är flera som vill vara med och det är toppenbra för då kan vi köra tävlingsrundor och träna massor inför tävlingen! jag är super taggad!



PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: fabrizzio

Blogga på bubbleroom! :D:D

2011-10-30 @ 12:31:57
URL: http://fabrizzio.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

haha nja..

2011-11-03 @ 20:38:10
URL: http://johannalinagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0