Erikslund Shopping Center

Där har jag varit i dag med mammi och joni. Vi gick en liten och välldigt kort sväng på ikea, trodde inte att det var möjligt men det funkar tydligen.. sen efter vi hade gått runt där inne åt vi mat på ikea, tycker faktiskt att dom har god mat där haha sen är det billigt också, så skitbra helt enkelt! och sen gick vi till affär/butik delen och titta runt lite jag fick lite saker av mami sen köpte jag en skjorta. Och nu känner jag mig jätte fattig.. jag håller på att sparar till nytt hår och det kostar ganska mycket man kan ju inte direkt hosta upp pengar, fast jag önskar att jag hade den förmågan då skulle jag välja tusenlappar. jag skulle hosta hundramiljonersluniversumstjärnstopp om dagen, då skulle jag bli rik och jag skulle även inte få plats i mitt rum för att jag skulle ha så mycket kläder och skor.





PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0