”Vem som helst kan hysa medkänsla med en vän i hans lidanden, men det fordras en verklig fin natur för att sympatisera med en vän som har framgång.”

Asså jag brukar ju då inte lyssna på Selena Gomez men på nått sätt så såg jag videon till låten " I love you like a love song" och herre min gud säger jag bara... asså jag har aldrig sätt något snyggare klädesplagg i hela mitt liv..





Direkt när jag såg den tänkte jag på Agnes korsett när hon var med och uppträdde på idol för några år sedan och selenas korsett påminner ganska mycket om hennes korsett så jag surfa runt på nätet och hittade märket  som hade gjort den. Den kommer i från märket the blonds, gud va fina kläder dom designar!















gud så fint! i fall jag var rik skulle jag inte tveka en sekund men jag antar att kläderna kostar en slant och det går inte ihop med min budget att köpa en korsett för flera tusenlappar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0