MATRIX VISNINGEN

I går hade vi turen att få komma in på en riktig hårvisning. Hårvisningen hålldes av matrix. Och det var riktigt lyxigt. Där satt vi förstaårs elever i från st:eskil längst bak i lokalen bland alla andra profisionella frisörer i eskilstuna. Tre stycken i våran klass var även hårmodeller, dom var jätte snygga och duktiga! Jag hoppas att vi får flera möjligheter att komma in på flera visningar för det är något som jag gärna skulle vilja göra om! Det var en riktig lyckad kväll! och det belv mycket skratt utanför när visnigen var slut!





jag och felicia innan visningen



utanför



me



coola Sanna



gulliga Linn



söta Jenny, jag och Felicia


Bilder är tagna från felicias blogg: http/feliciahofstrom.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0