Mys dag!

I dag har det varit en bra dag för min del! I Skolan gjorde vi nästan ingenting på de lektinerna som vi hade. I svenskan kolla vi på en film, tror den hette A Christmas Carol och den skulle vara en julsaga för barn men den var mera som en skräckfilm.. Om jag var liten skulle jag nog ha fått mardrömmar av den.. Efter skolan skulle igentligen jag och Nathalie gått ner till stan för att träna men så blev det inte. Ingen av oss var speciellt sugen på att ta bussen till henne för att hämta träningskläder och sen åka in till stan igen i det här kalla vädret. Så vi åkte hem till Nathalie och träna på hennes träningsmaskin i stället. Sen hade vi en spa kväll!







PUSS O KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0